بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی و کارتون و نرم افزار. هرچی که دلتون بخواد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
طاها
13:31
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392

 شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.

اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

تعداد بازدید از این مطلب: 1263
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:30
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

 

bitdenfender antivirus plus آنتی ویروس قدرتمند Bitdefender Antivirus Plus 2013.16.29.0.1830

تعداد بازدید از این مطلب: 1273
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:29
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.  

 

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1052
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:26
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG free edition آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793

تعداد بازدید از این مطلب: 1077
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:24
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 6 Trial

تعداد بازدید از این مطلب: 893
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:22
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Avira Antivirus Premium 2013 نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند با امکانات فوق العاده بالاست که علاوه برای توانایی حذف ویروس ها میتواند امنیتی نسبی شما را در اینترنت نیز حفظ نماید. این نرم افزار آنتی ویروس ویژه دارای امکانات حذف ویروس ها ، جاسوس افزارها و تروجان ها را دارا است و با موتور اسکنر قدرتمند خود میتواند ویروس ها را در لحظه شناسایی و حذف نماید. همچنین این نرم افزار با قابلیت مقابله با حملات فیشینگ و مقابله با جاسوس افزارها امنیت نسبی شما را در اینترنت نیز تامین خواهد کرد. همچنین این نرم افزار مجهز به آنتی روت کیت برای مقابله با تروجان های مخفی که اطلاعات شما را به سرقت می برند ، نیز می باشد.
در کنار این قابلیت ها امکاناتی نظیر تعمیر سیستم بعد از حذف ویروس ها که شایدباعث به وجود آمدن اختلال در ویندوز شوند و همچنین شناسایی ویروس های ناشناخته و جدید از روی ماهیت عملکرد آنها از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. Avira Antivirus Premium 2013 دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر می باشد و آپدیت های روزانه و مرتب این آنتی ویروس باعث شده است که کاربران از استفاده آن خرسند باشند.

 

avira antivirus premium 2013 دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Premium 2013 13.0.0.3185

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1244
موضوعات مرتبط: دانلود برنامه , کامپیوتر , ,
طاها
20:20
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488

تعداد بازدید از این مطلب: 949
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:15
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

 

safari مرورگر زیبا، پرسرعت و حرفه ای Safari 5.1.5 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1380
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:13
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه نهايي سريع ترين مرورگر دنيا Opera 12.00 Build 1467 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 795
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:12
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رقیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه قابل حمل مرورگر گوگل کروم Google Chrome 20.0.1132.57 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 836
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:11
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 21.1 Final

 

تعداد بازدید از این مطلب: 738
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:8
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 19.0

تعداد بازدید از این مطلب: 716
موضوعات مرتبط: , ,
طاها
20:16
شنبه 7 ارديبهشت 1392

 بازی فوتبال منجر ۲۰۱۳ هم منتشر شد این بازی از بازی های پرفروش کمپانی SEGA است نسخه قبلی از این بازی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های این شرکت بود که امروز آخرین نسخه آن به بازار آمد این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال آن هستند .شما در بازی فوتبال منجر فوتبال بازی نمی کنید بلکه مدیریت و هدایت بازیکنان برای پیروزی در بازی ها را دارید و برای بدست آوردن جام ها شما باید مدیریت کامل و هوش بالایی برای هدایت بازیکنانتان داشته باشید .

 

Football Manager 2013-SKIDROW | 2.4 GB

 

footballmanager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 برای PC

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1114
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , , ,
طاها
19:46
دو شنبه 26 فروردين 1392

 

WALL-E (2008) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Wall e دانلود دوبله فارسی انیمیشن وال ای WALL E 2008

تعداد بازدید از این مطلب: 751
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
19:33
دو شنبه 26 فروردين 1392


| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی مینی‌تونز ##
## نسخه دوبله فارسی کامل بدون حذفیات – دوبله گلوری ##

 

# برای دانلود انیمیشن کوتاه «کارخانه هیولاها» اینجا را کلیک کنید #

 

 

کارخانه هیولاها   Monsters, Inc (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

 

» نام: کارخانه هیولاها – Monsters, Inc
» سال تولید: ۲۰۰۱

» کارگردان: Pete Docter, David Silverman
» شرکت تولید کننده: Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۲ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان انگلیسی) (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p)
» پیوند: IMDB

تعداد بازدید از این مطلب: 1752
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
19:29
دو شنبه 26 فروردين 1392

 

موضوع:ماجرايي / فانتزي

مدت:93 دقيقه

سال تولید:2005

بازيگران عمده: تيلور لوتنر، تيلر دولي، کيدن بويد، جرج لوپس، ديويد آرکت، کريستين ديويس و توني

تورس.

کارگردان: روبرت رودريگس.

خلاصه داستان: «ماکس» (بويد)، پسر بچه ي ده ساله اي است که با بچه هاي هم سن و سالش ميانه ي

خوشي ندارد و مدام هم توي مدرسه مورد اذيت و آزار بچه هاي بزرگ تر قرار مي گيرد. اما «ماکس»

قوه ي تخيلي سرشار و يک جفت هم بازي خيالي خيلي به خصوص دارد: «کوسه پسر» (لوتنر)، يک

کوسه / آدم و «گدازه دختر» (دولي)، دختري با قدرت ها و قابليت هاي شگفت انگيز...

شرح فيلم: رودريگس پس از رمان تصويري سين سيتي (2005) به سراغ يک فيلم خانوادگي شاد و

شنگول رفته است. مخاطب اين يکي حتي از مخاطب بچه هاي جاسوس 3 (2003) هم کم سن و سال تر

است. فيلم نامه اي شاد و زنده - که محصول هم کاري فيلم ساز و پسر هشت ساله اش، ريسر بوده - تعادل

خوبي بين فانتزي و شوخي به وجود آورده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 30637
موضوعات مرتبط: دانلود فیلم , ,
طاها
12:8
پنج شنبه 15 فروردين 1392

بازی Trial Xtreme 3 نسخه ای جدید از بازی موتور سواری می باشد که در این بازی می بایست با کنترل صحیح موتور ، آن را از موانع سخت عبور دهید . این بازی با بیش از ۴۰ میلیون دانلود یکی از محبوب ترین بازی های موجود در سبک موتور سواری می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن به همراه مراحلی جدید و سخت تر برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر هستید .

 

Trial Xtreme 3 بازی سرگرم کننده موتورسواری Trial Xtreme 3 v4.5 Full   آندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 945
طاها
11:57
پنج شنبه 15 فروردين 1392

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Splinterce Cell را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

splinterce بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Splinterce Cell جاوا

تعداد بازدید از این مطلب: 774
طاها
11:55
پنج شنبه 15 فروردين 1392

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Assassin's Creed: Revelations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۵ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Assassins Creed Revelations بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed: Revelations   جاوا

تعداد بازدید از این مطلب: 949
طاها
11:53
پنج شنبه 15 فروردين 1392

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

 

Asphalt 6 HD Sonye UIQ بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Asphalt 6 Adrenaline  سری UIQ3

تعداد بازدید از این مطلب: 1380
موضوعات مرتبط: دانلود بازی های موبایل , ,
طاها
11:41
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

Shrek Forever After BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|کیفیت فوق العاده عالی HD 720P به صورت دوبله فارسی ، به پست افزوده شد|

 

Shrek cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن شرک برای همیشه   Shrek Forever After 2010

 

نام انیمیشن: Shrek Forever After – شرک برای همیشه

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

IMDB

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

خلاصه داستان: شرک احساس می کند که دیگر هیچ کس مثل سابق از او نمی ترسد و از زندگی روزمره ، بچه داری و کارهای خسته کننده و تکراری خیلی ناراضی است. او با خبیث خرخره قرارداد می بندد تا در ازای دادن یک روز از زندگی گذشته اش ، یک روز همانند قدیم شود و احساس کند که یک دیو واقعی است و …

تعداد بازدید از این مطلب: 1028
طاها
11:39
پنج شنبه 15 فروردين 1392

despicable me cover دانلود دوبله فارسی من نفرت انگیز Despicable Me 2010

 

نام انیمیشن: Despicable Me – من نفرت انگیز

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

تعداد بازدید از این مطلب: 995
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
11:29
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

coudy1 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی Cloudy With A Chance of Meatballs 2009

 

نام انیمیشن: Cloudy With A Chance of Meatballs – ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۵۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: مخترع جوان که از کودکی دست به اختراعات عجیب غریب می زده و ناموفق بوده است، اینبار بر اساس احتیاج مردم شهر و هنگامیکه آنها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان مانند ساردین رادارند ،دستگاهی را اختراع می کند که آب را به غذا تبدیل می کند و تبدیل به یک قهرمان محلی می شود اما …

تعداد بازدید از این مطلب: 880
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
11:27
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

The Emperor's New Groove (2000) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

The Emperors New Groov دانلود دوبله فارسي انیمیشن زندگی جدید امپراطور The Emperors New Groove

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراتور

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی ، کارتونی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: ۵۳۸ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

تعداد بازدید از این مطلب: 955
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
11:25
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سریال به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HDTV 720p می باشد|

| قسمت های ۱۰ ،‌ 11 و ۱۲ در ادامه همین مطلب قرار گرفت |

 

Legends of AwesomenessL دانلود دوبله فارسي سریال پاندای کونگ فوکار Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۳×27 دقیقه

حجم: ۱۵۰×27 مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

تعداد بازدید از این مطلب: 923
طاها
11:21
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

Garfield 2 دانلود دوبله فارسي انيميشن گارفيلد 2   Garfield: A Tail of Two Kitties

نام انیمیشن: Garfield: A Tail of Two Kitties – گارفیلد ۲

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۲ دقیقه

حجم: ۶۶۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی

خلاصه داستان: یان ولیز برای زندگی به شهر لندن مهاجرت می‌کنند و گارفیلد نیز به همراه آن‌ها عازم این شهر می‌شود. در این میان یک پیرزن ثروتمند تمام دارایی خود را به گربه‌اش «پرنس ۱۲» می‌بخشد. این امر حسادت تنها وارث او «لرد دارگیس» را بر می‌انگیزد. به همین دلیل «لرد دارگیس» درصدد قتل «پرنس ۱۲» برمی‌آید و او را در درون رودخانه می‌اندازد. در همین حال گارفیلد و ادی به گشت و گذار در خیابانهای لندن مشغولند. درنهایت، طی حادثه‌ای گارفیلد و پرنس جا به جا می‌شوند و گارفیلد به سمت قلعه و در واقع به سوی خطر روان می‌شود…

تعداد بازدید از این مطلب: 970
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
11:7
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

Brother Bear (2003) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

brother bear دانلود دوبله فارسي انيميشن خرس برادر Brother Bear 2003

 

نام انیمیشن: Brother Bear – خرس برادر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: ماجرای پسری به نام Kenai است، که زندگی اش دچار یک اتفاق عجیب شده، و او تبدیل به خرس شده است؛ حیوانی که او از آن بسیار متنفر بود ! اکنون برای نجات از این شرایط باید کارهایی بکند که داستان این کارتون را رقم خواهد زد…

تعداد بازدید از این مطلب: 695
برچسب‌ها: انيميشن خرس برادر دوبله پارسي , انيميشن دوبله با كيفيت بالا , دانلود animation با لینک مستقیم , دانلود animation دوبله فارسي , دانلود آهنگ خرس برادر , دانلود انيميشن با كيفيت Bluray , دانلود انيميشن جديد دوبله شده , دانلود انيميشن جديد دوبله فارسي 720p , دانلود انيميشن دوبله , دانلود انيميشن دوبله شده , دانلود انيميشن دوبله فارسي , دانلود انيميشن هاي دوبله شده , دانلود انیمیشن با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن جدید دوبله , دانلود انیمیشن جدید دوبله فارسی , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت 720p , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت Bluray , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت HD , دانلود برنامه كودك دوبله , دانلود دوبله فارسي كارتون خرس برادر , دانلود كارتون Brother Bear دوبله فارسي , دانلود كارتون خرس برادر , دانلود كارتون خرس برادر با دوبله فارسي , دانلود كارتون خرس برادر با كيفيت بالا , دانلود كارتون خرس برادر دوبله فارسي , دانلود كارتون دوبله فارسي , دانلود نسخه 720p كارتون خرس برادر ,
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
11:3
پنج شنبه 15 فروردين 1392

Brave دانلود دوبله فارسی انیمیشن دلیر Brave 2012

 

نام انیمیشن: Brave – دلیر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام "مریدا" است. "مریدا" علاقه فراوانی به تیراندازی دارد ولی خانواده او با این کارش مخالف هستند از این رو وی در یک روز از خونه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد شورش در قلمرو پدرش می شود و…

تعداد بازدید از این مطلب: 669
برچسب‌ها: انيميشن دوبله با كيفيت بالا , دانلود animation با لینک مستقیم , دانلود animation دوبله فارسي , دانلود انيميشن با كيفيت Bluray , دانلود انيميشن جديد دوبله شده , دانلود انيميشن جديد دوبله فارسي 720p , دانلود انيميشن دوبله , دانلود انيميشن دوبله شده , دانلود انيميشن دوبله فارسي , دانلود انيميشن هاي دوبله شده , دانلود انیمیشن Brave با کیفیت HD , دانلود انیمیشن Brave دوبله فارسی , دانلود انیمیشن Brave دوبله گلوری , دانلود انیمیشن با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن جدید دوبله , دانلود انیمیشن جدید دوبله فارسی , دانلود انیمیشن دلیر با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت 720p , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت Bluray , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت HD , دانلود انیمیشن شجاع دوبله فارسی , دانلود دوبله فارسی Brave , دانلود دوبله فارسی کارتون دلیر , دانلود دوبله گلوری انیمیشن Brave , دانلود دوبله گلوری دلیر , دانلود فرمت MKV انیمیشن Brave , دانلود نسخه دوبله Brave , دانلود نسخه گلوری Brave ,
طاها
10:55
پنج شنبه 15 فروردين 1392

 

IGOR (2008) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

IGOR2008 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ایگور IGOR 2008

 

نام انیمیشن: IGOR – ایگور

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم : ۶۴۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان در شهر مخوف مالاریا می‌گذرد. این شهر، یک شهر کوچک و شاد بوده، اما دانشمندان دیوانه با اختراعات شیطانی شهر را در تاریکی و ترس همیشگی فرو برده‌اند. دانشمندان تمام تلاششان بر اینست که اختراعاتی ترس‌آفرین‌تر و اهریمنی‌تر ارائه دهند و مردم دوست دارند شاهد خشونت و ترس بیشتری باشند. دانشمندان هر کدام یک گوژپشت به عنوان وردست دارند که نام همگی آن‌ها ایگور است. کاراکتر اصلی هم ایگور است. وقتی رئیس ایگور طی یکی از آزمایشات احمقانه‌اش می‌میرد ایگور به آرزویش می‌رسد و…

تعداد بازدید از این مطلب: 628
برچسب‌ها: انيميشن دوبله با كيفيت بالا , انیمیشن IGOR 2008 با دوبله فارسی , دانلود animation با لینک مستقیم , دانلود animation دوبله فارسي , دانلود انيميشن با كيفيت Bluray , دانلود انيميشن جديد دوبله شده , دانلود انيميشن جديد دوبله فارسي 720p , دانلود انيميشن دوبله , دانلود انيميشن دوبله شده , دانلود انيميشن دوبله فارسي , دانلود انيميشن هاي دوبله شده , دانلود انیمیشن IGOR با کیفیت HD , دانلود انیمیشن igor دوبله , دانلود انیمیشن IGOR دوبله فارسی , دانلود انیمیشن ایگور با کیفیت 720p و دوبله فارسی , دانلود انیمیشن ایگور دوبله فارسی , دانلود انیمیشن با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن جدید دوبله , دانلود انیمیشن جدید دوبله فارسی , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت 720p , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت Bluray , دانلود انیمیشن دوبله با کیفیت HD , دانلود دوبله IGOR , دانلود دوبله فارسی IGOR , دانلود دوبله فارسی انیمیشن ایگور , دانلود دوبله گلوری انیمیشن ایگور , دانلود فرمت MKV انیمیشن IGOR , دانلود نسخه دوبله IGOR , دانلود نسخه گلوری IGOR , دانلود کارتون igor دوبله فارسی , دوبله گلوری ایگور IGOR ,
موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن , ,
طاها
10:53
پنج شنبه 15 فروردين 1392

kobra 0011 دانلود فیلم کبری 0011

 

ژانر: کمدی

کیفیت: VCDRip – خیلی خوب

فرمت: WMV

حجم: 220 MB

امتیاز: __

تاریخ انتشار: 1389

کارگردان: مهدی مظلومی

بازيگران: يوسف تيموری ، مهران غفوريان ، محسن كلهر ، روناك يزدانی …

خلاصه داستان: دمير و گريس را می بينيم كه در يك اتوبان در حال حركت هستند كه به آنها ماموريتی داده می شود اما اين دو به محض آغاز ماموريت دچار مشكلاتی می شوند كه اصلا به ماموريت نمی رسند و …

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5498
موضوعات مرتبط: دانلود فیلم , ,
طاها
10:50
پنج شنبه 15 فروردين 1392

Kobra 0012 دانلود فیلم ایرانی کبری 0012

 

کیفیت : MKV – عالی

حجم : ۶۰۰

ژانر : کمدی

کارگردان : مهدی مظلومی

بازیگران : یوس تیموری ، علی صادقی ، هایده حائری ، روناک یزدانی …

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰

زمان : ۷۵ دقیقه

تعداد بازدید از این مطلب: 1358
طاها
10:42
پنج شنبه 15 فروردين 1392

|| دانلود فیلم ایرانی بی خداحافظی با کیفیت عالی و لینک مستقیم ||

bikhodahafezi دانلود فیلم ایرانی بی خداحافظی

ژانر : اجتماعی

کیفیت : DVDRip – عالی

فرمت : mkv

حجم : ۸۴۰ MB

مدت : ۱۰۳ دقیقه

سال تولید : ۱۳۹۰

کارگردان : احمد امینی

بازیگران : رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات …

خلاصه داستان :بی خداحافظی داستان سه جوان را روایت می کند که هر کدام برای رسیدن به هدفی از بندر عباس عازم تهران می شوند و …

تعداد بازدید از این مطلب: 1187
طاها
10:39
پنج شنبه 15 فروردين 1392

|| دانلود فیلم ایرانی شوخی با ستارگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم ||

shokhi دانلود فیلم ایرانی شوخی با ستارگان

ژانر : طنز

کیفیت : DVDRip – عالی

فرمت : mkv

حجم : ۵۸۰ MB

مدت : ۷۰ دقیقه

سال تولید : ۱۳۹۱

کارگردان : امیرحسین قهرایی

بازیگران : پرویز پرستویی، مهران غفوریان، بیژن بنفشه خواه، پژمان بازغی، اشکان خطیبی، لیلا بلوکات، رضا رویگری…

خلاصه داستان :این برنامه طنز، مجموعه ایست از شوخی با ستارگان سینما و تلویزیون که در مقابل دوربین مخفی بی خبر از همه جا و همه چیز غافلگیر میشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1298
طاها
13:18
دو شنبه 12 فروردين 1392

دانلود انیمیشن سریالی Dragons Riders Of Berk با کیفیت عالی

| بدون زیرنویس فارسی و کیفیت خوب |

تا قسمت ۱۹ به روز شده است

دوبله فارسی قسمت ۲  اضافه شد

ژانر: کمدی – ماجرایی- تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRIP

زیرنویس فارسی: بدون زیرنویس فارسی

خلاصه داستان: این سریال کارتونی در ادامه ی انیمیشن سینمایی بسیار زیبای “چگونه اژدهاتون رو آموزش بدین” ساخته شده است که داستان هایی در مورد روابط میان انسانها و اژدهاها را روایت می کند…

تعداد بازدید از این مطلب: 1000
موضوعات مرتبط: , , ,
طاها
12:23
دو شنبه 12 فروردين 1392

 

بازی اکشن و هیجانی Serious Sam 3 - BFE

پس از استقبال بی نظیر از نسخه های اول و دوم، پس از 9 سال با نسخه ای متفاوت از Serious Sam

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های این بازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 980
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , , ,
طاها
12:20
دو شنبه 12 فروردين 1392

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013
(بخش ویژه وطن دانلود )
شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد


تعداد بازدید از این مطلب: 954
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , , ,
طاها
12:8
دو شنبه 12 فروردين 1392
 

assassin-s-creed-2.jpg

كرك افلاين و فيلم اموزشي كرك كردن بازي اضافه شد!


آموزش کامل کرک کردن سرور این بازی نیز در ادامه مطب موجود است . توجه داشته باشید Value  هم در فایلی جداگانه قرار داده شده است  . بعد از چند مرحله که بازی را ادامه دهید Data Base  بازی  نیاز به آپدیت دارد ولی چون شما با یک سرور Fake   بازی میکنید باید فایل Value  را جای فایل قبلی جایگزین کنید تا بتوانید به بازی ادامه دهید . تا وقتی که دیتا بیس نیاز به آپدیت نداشت از این فایل استفاده نکنید .
اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1050
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
طاها
12:0
دو شنبه 12 فروردين 1392

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط 13 مگابایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به 6 گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.

wWw.ClickKon.cOm

تعداد بازدید از این مطلب: 1161
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , , ,
طاها
11:49
دو شنبه 12 فروردين 1392

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


آنتی ویروس کامپیوتر شما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود طاها مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر